Zanesljivo – Strokovno – Pregledno

Celovite storitve za učinkovito upravljanje nepremičnin

Zagotavljamo strokovno in zanesljivo tehnično upravljanje stavb, ki vključuje vse od načrtovanja vzdrževanja in organizacije del do nadzora izvedbe in prijave škod. Naša ekipa poskrbi, da vaša stavba obratuje varno, učinkovito in v skladu s predpisi, hkrati pa vam pomaga pri optimizaciji stroškov in izkoriščanju vseh razpoložljivih sredstev.

Tehnično upravljanje objektov
Tehnično upravljanje
  • Pregled stanja stavbe in izdelava načrta vzdrževanja
  • Organizacija vzdrževalnih in investicijskih del, zbiranje ponudb in sklepanje pogodb
  • Nadzor nad izvedbo del, prijava škod in reševanje garancijskih zahtevkov
  • Pomoč pri pridobivanju nepovratnih sredstev (npr. Eko sklad) in vzpostavitvi etažne lastnine

  • Zbiranje in analiza ponudb, cenikov in predračunov
  • Pomoč in vodenje pri pridobivanju ustreznih soglasij za izvajanje vzdrževalnih del
  • Sprejem obvestil in takojšnja organizacija izvedbe nujnih oziroma intervencijskih del
  • Prijavljanje škod na skupnih prostorih, delih in napravah, ki se krijejo iz naslova zavarovanja skupnih delov stavbe. Nadzor pri izvajanju del in prevzem izvršenih vzdrževalnih del
  • Organiziranje odpravljanja morebitnih napak v času garancijske dobe. Izdelava letnih poročil o upravljanju stavbe
Finančno upravljanje
  • Vodenje evidenc o etažnih lastnikih, pooblaščencih in najemnikih
  • Obračun in razdelitev stroškov, priprava računov ter prispevkov za rezervni sklad
  • Upravljanje rezervnega sklada: knjiženje, gospodarjenje, poročanje
  • Urejanje dokumentacije za kredite in sodne izterjave
  • Opominjanje in izterjava neplačnikov ter priprava bilanc in zavarovanj
Pravno svetovanje
  • Pravna pomoč pri upravljanju stavbe in izvajanju pogodb
  • Priprava izvršilnih predlogov in zastopanje lastnikov v sodnih postopkih
  • Organizacija vpisa v zemljiško knjigo in urejanje etažne lastnine
  • Svetovanje pri medsebojnih razmerjih v stavbi
Organizacijsko administrativna opravila
  • Podpora pri organiziranju sestankov etažnih lastnikov
  • Arhiviranje dokumentacije in priprava letnih poročil
  • Pomoč pri sklepanju pogodb in urejanju evidenc za upravne organe

Reference

Naše delo opravljamo z veseljem in iskreno željo biti odličen partner našim strankam. Zato smo na vse naše reference izjemno ponosni.

Kaj pravijo naše stranke?

Upravljanje stavb je zahtevno in odgovorno delo.
Zato nam komentarji in povratne informacije naših strank veliko pomenijo.

Quotes Dark

Osebna izkušnja z upravnikom TAMSTAN je dobra in pozitivna. V primeru problemov se je odzval korektno ter s svojimi izkušnjami in strokovnostjo vedno našel rešitev, ki je bila sprejemljiva v obojestransko zadovoljstvo.

Milko L. – Stantetova ulica

Quotes Dark

S predstavnikom podjetja Tamstan d.o.o. imamo dobre izkušnje – na sestankih etažnih lastnikov izkazuje strokovnost in potrpežljivost. Vedno se je odzval pravočasno in zanesljivo uredil potrebne zadeve glede investicij v skladu s predpisi.

Sara R. – Plečnikova ulica